REZERVACIJA
GARANCIJA NAJBOLJŠE ONLINE CENE
Datum prijave
Datum odjave
Posebna promocija

Intervju: Igor Časar, vodja prodaje Slon & City

Predstaviti vam želimo Igorja Časarja, ki je vlogo našega vodje prodaje nastopil lani, svojo pot v hotelirstvu pa je pričel že 20 let nazaj kot portir. V pogovoru smo se dotaknili njegovih bogatih izkušenj, nato pa se osredotočili na cilje in odnose s partnerji. Seveda pa v turizmu ne gre brez anekdot.

 

  • Nam lahko poveš nekaj o svoji poti v hotelirstvu in kaj tej e pripeljalo do tvoje trenutne vloge v naših hotelih?
Pot v hotelirstvo me je ponesla pri 16ih letih ko sem med šolskimi počitnicami  začel delati kot portir v enem izmed večjih ljubljanskih hotelov. Lahko bi rekel, da sem zanimanje za to panogo podedoval že od staršev, ki sta celo delovno dobo preživela v hotelirstvu. Zagotovo so name takrat vplivali tudi ameriški filmi, kjer so ''bellboyi' (kot Američani pravijo portirjem) vedno vozili dobre avte in dobro služili z napitninami.
 
Delovno mesto portirja sem opravljal dobrih 10 let in to je bila tudi moja prva redna zaposlitev v Hotelu Slon. Že po nekaj mesecih v hotelu Slon se je prikazala priložnost za delo na recepciji, ki sem jo z veseljem izkoristil in tam ostal nadaljnji 2 leti. Kot receptor sem pridobil ogromno izkušenj na področju operativnega delovanja hotela, hkrati pa te delo z ljudmi izjemno utrdi, saj srečaš ogromno različnih karakterjev in se soočiš z najrazličnejšimi zahtevami gostov. Velikokrat sem se znašel v situaciji, ko je bilo potrebno hitro ukrepati, biti iznajdljiv in prilagodljiv. Še vedno se držim slogana, da te v hotelu nič ne sme presenetiti.
 
Svojo pot sem nadaljeval v prodajno/rezervacijski službi hotela Slon, kjer sem ostal nadaljnjih 5 let. Kot prodajnik si resnično vpet v operativno delovanje hotela (veliko se sodeluje z oddelki recepcije, gostinstva in gospodinjstva) in tukaj se dodobra razvije sposobnost multi-taskinga. Prodajna služba je tista, ki vnaprej načrtuje gostovo popolno bivanje (torej uredi rezervacijo sobe, prevoz z letališča, ureja posebne zahteve gosta, kot npr. izbor sobe brez preproge, sobe s pogledom, balkonom, rezervacijo masaže, šopek rož ob obletnici poroke, spomnim se gosta, kateremu je bilo potrebno v sobo pripraviti uokvirjeno sliko lika Carltona Banksa iz serije Princ iz Bel Aira).
 
V obdobju pandemije Covid me je premamila želja, da se preizkusim še v drugih vodah. Vendar pa to ni trajalo dolgo – že po enem letu odsotnosti iz panoge sem začel pogrešati dinamični svet turizma in delo z ljudmi, tako da sem se kar hitro vrnil nazaj. Lani sem nastopil na delovnem mestu vodje prodaje in rezervacij za naša sestrska hotela. 
 
  • Kako izgleda tvoj tipičen delovni dan?
Ker sem velik ljubitelj kave, se moj dan začne s skodelico kave. Šele nato se usedem za računalnik in preverim poročila (prihodki od prodanih sob, pritožbe in pohvale gostov), nato preverim razpoložljivost sob in cene za oba hotela. Cene in razpoložljivost spremljamo na dnevni bazi za tekoči dan, pa tudi za tedne in mesece in občasno leta vnaprej. Sledi pregled emailov, svoje sodelavce iz prodaje usmerjam pri pripravi ponudb za večja povpraševanja (kongresi, večje poslovne in leisure skupine) in sem v stalnem stiku s poslovnimi partnerji. Na tedenski ravni je tudi kar nekaj sestankov, med moje zadolžitve pa sodi tudi vodenje ogledov za oba naša hotela. Poleg sobnega dela vsem pokažemo tudi naša konferenčna centra in znameniti hotelski zajtrk, na katerega partnerje tudi povabimo in se ga ne branimo niti sami. 😊
 
  • Kaj ocenjuješ kot najpomembnejše za zagotavljanje zadovoljstva naših gostov?
Kot najpomembnejšo ocenjujem storitev, ki jo nudimo gostom. S tem mislim, da moramo biti gostoljubni in gostom pokazati da so res zaželeni pri nas in da se pri nas počutijo dobro. Sam se držim reka ''tudi če ima hotel zlate kljuke na vratih, to ne pomeni nič, če je servis slab''.
 
 
  • Kako se lotevaš gradnje in vzdrževanja močnih odnosov s poslovnimi partnerji?
Sem oseba, ki verjame v to, da se srečamo v živo in vzpostavimo odnos ob skodelici kave. Nove in ustaljene partnerje vsakokrat z največjim veseljem povabim na kavico in krajši sestanek. Menim, da so e-maili precej suhoparni in se o nadaljnjih priložnostih najraje pogovarjam v živo. Stremim k ustvarjanju prijateljsko-poslovnega odnosa.
 
  • Kateri trendi po tvojem mnenju krojijo prihodnost hotelirstva in kako se nanje pripravljata Hotel Slon in City Hotel Ljubljana?
Konkurence je veliko, zato se moramo vedno truditi, da bi bili drugačni/posebni, saj samo lepa soba v hotelu ni več dovolj za zadovoljstvo gosta. Gosti iščejo doživetja in dodatne storitve, ki popestrijo njihovo bivanje.
Prihodnost hotelirstva vidim torej v izjemni storitvi in dodatni ponudbi, predvsem pa moramo biti fleksibilni in odprti za želje gostov. Poleg naštetega pa moramo iti v korak s časom in razvijati prodajo s pomočjo najsodobnejših digitalnih orodij.
 
  • Ali lahko deliš kakšno nepozabno izkušnjo ali anekdoto?
Pred leti smo dokazali večjemu slovenskemu avtomobilskemu podjetju, da se maksimalno potrudimo pri izpolnitvi njihovih želja. Na njihovi gala prireditvi v hotelu Slon so razstavili večje terensko vozilo. Da bi ga spravili v konferenčni center, smo to lahko storili samo z manjšim žerjavom na Slovenski cesti, ki je dvignil avto skozi okno 1. nadstropja v dvorano, potem pa smo ga pomaknili na oder. Vse to brez ene praske na avtu ali fasadi.

V času polne zasedenosti (velik kongres v Ljubljani) se je na recepciji pojavil gost, ki si je rezerviral napačen datum bivanja. Naša recepcija mu je seveda priskočila na pomoč in mu poiskala najbližjo prosto namestitev. Edino prosto sobo smo našli na Bledu. Zaradi pozne ure smo gospoda tja odpeljali kar mi, v hotelskem službenem vozilu.